Dostawa

Sprzedawca nie prowadzi sklepu stacjonarnego, więc nie ma możliwości osobistego odbioru towaru czy umówienia się w jakimś miejscu.
Dlatego też nie jest dostępna ta właśnie opcja dostawy.

1. Miejscem spełnienia świadczenia z umowy sprzedaży przez Sprzedającego jest miejsce, w którym Produkt zostanie odebrany
(a w razie wątpliwości miejsce, w którym Produkt powinien zostać odebrany według wskazania Klienta).

2. Sprzedający informuje Klientów o kosztach dostawy w Venus.pl oraz w podsumowaniu Zamówienia, przed jego złożeniem przez Klienta.

3. Czas wysyłki zamówionych Produktów wskazany jest w podsumowaniu Zamówienia. Podany czas wysyłki obejmuje dni robocze.
Jeżeli Klient nabył wiele Produktów w ramach jednego Zamówienia, a Produkty te mają inny czas wysyłki,
zostaną one dostarczone łącznie po skompletowaniu całości, to jest w najdłuższym z podanych czasów wysyłki poszczególnych Produktów.

4.Wysyłka Produktów odbywa się wyłącznie pod adresy znajdujące się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także do krajów, które Sprzedający wskazał i określił odrębny koszt dostawy.
Sprzedający, jeśli będzie dysponował taką możliwością i w drodze odrębnego porozumienia z Klientem, może wysłać Produkty także do innych krajów niż podane w Venus.pl

5.Dostawy Produktów dokonywane są przez wyspecjalizowanych przewoźników, których lista wraz z regulaminami świadczenia usług na jakich dany przewoźnik realizuję dostawę dostępna jest na stronach Venus.pl oraz do punktów odbioru,
których lista znajduje się na stronie Venus.pl. Sprzedający informuje Klienta o szczegółach Dostawy, a w szczególności o tym, który z przewoźników dostarczy przesyłkę wraz z linkiem do śledzenia etapów jej dostawy drogą poczty elektronicznej.

6. Klient zobowiązany jest dokonać sprawdzenia stanu Produktu bądź, gdy jest to utrudnione, stanu przesyłki (opakowania) niezwłocznie po dostarczeniu przesyłki.
W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mogących powstać w transporcie Klient powinien sporządzić odpowiedni protokół szkody oraz niezwłocznie zawiadomić Sprzedającego.

7.Sprzedający nie odpowiada za niedostarczenie Produktu z przyczyn leżących po stronie Klienta – np. w związku ze wskazaniem nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy uniemożliwiającego dostarczenie przesyłki.
W takiej sytuacji Sprzedający zawiadomi Klienta o nieudanej próbie dostarczenia Produktu.

W eSklepie Venus.pl dostępne są następujące formy płatności:płatność online za

  • pośrednictwem PayU , Przelewy24
  • płatność przelewem tradycyjnym
  • płatność przy odbiorze paczki

Zastrzeżenia: płatność przy odbiorze paczki nie dotyczy wysyłki poza granice Polski oraz produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta – przykładem mogą być produkty wykonane na indywidualne zamówienie (np. obrączki), produkty spersonalizowane (np. poprzez grawerowanie).

masz pytania?

skontaktuj się
z nami!